Τα στελέχη μιας εταιρίας σπάνια γνωρίζουν ακόμη και τις πιο βασικές αρχές επικοινωνίας και προσέγγισης των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας. Γι αυτό θεωρούμε απαραίτητη προϋπόθεση και θεμελιώδη κανόνα της δουλειάς μας να εκπαιδεύσουμε τα στελέχη εκείνα που θα έρχονται σε επαφή με το δημοσιογραφικό κόσμο, προκειμένου τα αποτελέσματα να είναι τα επιθυμητά για τον πελάτη μας. Η εκπαίδευση, την οποία πραγματοποιούν οι εξειδικευμένοι και έμπειροι συνεργάτες μας, περιλαμβάνει σεμινάρια θεωρητικής και πρακτικής κατάρτισης, κάτω από πραγματικές συνθήκες δημοσιογραφικής πίεσης.
Οι συμμετέχοντες στην εκπαίδευση, αφού ενημερωθούν για τους βασικούς κώδικες συμπεριφοράς και χειρισμού των εκπροσώπων των ΜΜΕ, καλούνται να λάβουν μέρος σε προγραμματισμένες συνεντεύξεις τύπου, όπου εκτίθενται σε ερωτήσεις ή και σε αιφνιδιαστικές προσωπικές συνεντεύξεις, στις οποίες αξιολογείται ο βαθμός ετοιμότητας και ικανότητας χειρισμού θεμάτων θετικής προβολής ή ακόμη και αρνητικής δημοσιότητας (crisis management).